FAQ

Hieronder een overzicht met de meest voorkomende vragen en de antwoorden daarop.

 

1. Pc's kunnen (bijna altijd) alleen maar afgehaald worden, waarom is dat?

We vinden het van grote meerwaarde dat klanten de pc hier op locatie werkend kunnen zien. Zo weet u precies wat u in huis haalt en kunnen we hier ook het één en ander uitleggen over de pc en hoe deze thuis aangesloten moet worden.

Het vervoeren van een pc is ook iets wat zorgvuldig moet gebeuren. U en ik weten dat, maar een pakketbezorger is daar wellicht minder van op de hoogte.

 

2. Waarom kan er op de website alleen maar met iDeal betaald worden?

iDeal vinden we een prettige betaalmethode en is er één die door veel mensen gemakkelijk te gebruiken is. Andere betaalmethoden zijn bovendien vaak vrij prijzig. Bij een flinke game pc, kunnen de transactiekosten oplopen tot wel 50 euro bij andere aanbieders!

Contant betalen (bij afhalen) is ook mogelijk, neem hiervoor contact met ons op.

 

3. Waarom staat er bij Tweedehands of Refurbished producten (vaak) geen leeftijd vermeld?

Er staat bij Tweedehands en Refurbished producten (vaak) geen leeftijd vermeld, omdat a) de leeftijd van een product niet altijd bekend is en b) de staat vele malen belangrijker is dan de leeftijd. Een harde schijf van 5 jaar oud, waar altijd goed mee omgegaan is, kan in een stuk betere conditie zijn dan eentje van 2 jaar oud die continu is gebruikt om downloads op weg te schrijven. Als u wilt weten hoe oud een component is, dan kunt u ook altijd even kijken van wanneer tot wanneer het product als nieuw verkocht is; dat geeft vaak een goede indicatie van de leeftijd. De staat van de Tweedehands of Refurbished producten is bij ons altijd 100% functioneel en in goede staat, tenzij expliciet anders staat vermeld.